Rak Buku Bacaan Harian ku

Fazi's read book montage

Martha Stewart's Cookies: The Very Best Treats to Bake and to Share
Hello, Cupcake
Cake Pops: Tips, Tricks, and Recipes for More Than 40 Irresistible Mini Treats
Martha Stewart's Cupcakes: 175 Inspired Ideas for Everyone's Favorite Treat
What's New, Cupcake? Ingeniously Simple Designs for Every Occasion
BakeWise: The Hows and Whys of Successful Baking with Over 200 Magnificent Recipes
The Face Food Bento Book
Hello, Cupcake! What's New?
100 Sunnah Rasulullah SAW Yang Dilupakan
Imam Syafie Pejuang Kebenaran
Misteri Firaun: Musuh Para Nabi
Laksamana Cheng Ho: Pemimpin Armada Lautan Barat
Sejarah 25 Rasul
Solat Sunat - Kaitannya dengan Keperluan Masa Kini
Siri Kisah Teladan Para Sufi Siri 1 - Hasan Al-Basri
Cara Makan Rasulullah (SAW): Makanan Sihat Dan Berkualiti
Aura Personaliti Warna
Allah Tidak Pernah Jauh
Soal Jawab Remeh-Temeh Tentang Solat Tapi Anda Malu Bertanya
Soal Jawab Remeh-Temeh Tentang Solat 2 Tapi Anda Malu Bertanya


Fazi Fuad's favorite books »

AHLI PERPUSTAKAAN


Wahai orang-orang yang beriman!, Peliharalah oleh kamu dan ahli keluarga kamu dari (dicampakkan) Ke dalam api neraka, yang bahan bakarnya terdiri dari batu-batu dan manusia.
(Surah At-Tahrim: Ayat 6)

Khamis, 30 September 2010

MENITIS AIR MATA MELIHAT SOLAT JEMAAH YANG SEBEGITU RAMAI




Assalamu alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh wahai sahabat-sahabatku. Ingin berkongsi video yang amat mengusik hati. Alangkah tenangnya melihat video ini.


Petikan dari Islam Voice


Video ini diambil di Alexandria, Mesir, selama bulan Ramadhan 2010 .. Ini adalah jawapan kami kepada semua pihak yang memerangi Islam dan cuba untuk menghentikannya dari menyebar di seluruh dunia .. , Kami memberitahu mereka bahawa anda boleh menarik kartun atau ancaman untuk membakar Quran, atau bantahan terhadap Masjid, atau larangan Azan, atau jilbab melawan, .. dll, tapi pada akhirnya anda tidak akan pernah menang atas Islam, kerana kekuatan kata-kata kebenaran tidak pernah bisa dikalahkan ...


Ayo belajar bagaimana Muslim kuat pada iman mereka .. Berapa banyak mereka mencintai Islam .. Berapa banyak mereka tulus dalam mengikuti Islam .. Berapa banyak mereka dedikasikan dalam melayani Islam ... Cuba untuk memikirkan agama di dunia dan anda tidak akan pernah menemukan pemeluk agama yang kuat dalam iman mereka dan tulus dalam ibadah mereka sebagai Muslim ..


Dalam video, orang-orang berdoa di jalan kerana tidak ada tempat kosong di dalam masjid "Masjid", maka mereka mengadakan doa pada setiap tempat kosong yang boleh mereka dapati .. Dan situasi yang sama di setiap negara Islam di seluruh dunia ..
Fikirkan apa-apa cara untuk menghancurkan Muslim atau menghancurkan iman yang kuat, tapi kebenaran Adakah, anda tidak akan pernah menang atas Islam ...











by Islam Voice
http://www.facebook.com/islamvoice

This video was shot in Alexandria, Egypt, during the month of Ramadan 2010 .. This is our answer to all those who fight Islam and try to stop it from spreading all over the world .. , We tell them you can draw cartoons or threat to burn Quran, or protest against Mosques, or ban the Athan, or fight hijab, .. etc, but in the end you will never win over Islam, because the power of the word of truth can never be defeated ...

Come to learn how strong Muslims are on their faith .. How much they love Islam .. How much they're sincere in following Islam .. How much they're dedicate in serving Islam ... Try to think of any religion in the world and you will never find followers of any religion who are as strong in their faith and sincere in their worship as Muslims ..

In the video, people are praying in the streets because there is no empty place inside the mosque "Masjid" so they made the prayer on every empty place they could find .. And it's the same situation in every Islamic country around the world ..

Think of any way to destroy Muslims or break a faith that strong, but the truth Is, you will never win over Islam ...



copyright: [Islam Voice]














Saya bukanlah pakar bab agama, cuma berkongsi pandangan dan bacaan sebagai seorang insan. Semoga kita semua dapat keredhaan Allah dengan amalan kita sepanjang hayat.



bacaan harianku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

FAZI FUZZY CAKES